Tuesday, March 3, 2020

مراحل اجاره خودرو در جزیره کیش

ارائه / پذیرش کاربر

برای انتخاب .خیلی به شما موظف است. اگر خیلی مشکلی پیش نیست ، این اصطلاحات و حالات استفاده را با احتیاط بخوانید قبل از استفاده یا دریافت هرگونه داده ، ماده ، موارد یا اداری از طریق این سایت.

با مراجعه یا به استفاده از سایت ("وب سایت ما") ، شما موافقت می كنید كه این قوانین و مقررات را رعایت كنید ("شرایط"). در صورت عدم تأیید این شرایط ، در آن زمان با مهربانی از وب سایت ما استفاده نکنید. ما این حق را داریم که هر زمان که مورد توجه شما باشد ، این شرایط را بدون اطلاع قبلی تغییر دهیم ، و شما با استفاده از وب سایت ما به تأیید شما از شرایط تازه شده اشاره می کنیم

ساعات دفتر رزرو JustCarHire روزهای هفته: 08h30 - 17h00 (دوشنبه تا جمعه) و شنبه ها از 09:00 الی 12:00

2. دامنه خدمات ما

به عنوان متخصصانی برای تهیه کنندگان کرایه وسایل نقلیه ("ارائه دهندگان") به شما خدمات رزرو بلیط اتومبیل ("خدمات") را می دهد. با ارائه دهندگان صحبت می کند زیرا اپراتورها فقط و به همین ترتیب هیچگونه خطری را نمی دانند که بخاطر هرگونه تظاهرات یا نظارت نسبت به ارائه دهندگان برای انجام تعهدات خود عمل می کند. قرارداد شما با هر وسیله نقلیه بستگی به شرایط و ضوابط استخدام وسیله نقلیه دارد که توسط تأمین کننده وسیله نقلیه مجبور شده اند. ما خلاصه داستان خود را از این عبارات ارائه دهنده برای سود شما ارائه می دهیم؛ از شما خواسته می شود که در مورد وانت وسیله نقلیه خود را با ارائه دهندگان موافقت کنید.

3. شرایط ارائه دهنده اجاره اتومبیل معمولی

مستاجر ملزم به تأمین همراه در وانت است:

کارت شارژ (به نام اصلی راننده)

نام ، آدرس ، شماره تلفن و آدرس ایمیل

ظرافت مخاطب نزدیک

مجوز و شناسایی قانونی رانندگان (مجوز رانندگان بین المللی لازم برای ساکنان غیر آفریقای جنوبی)

انواع اقساطی

اجاره به شما نیاز دارند تا کارت ویزا ، مسترکارت ، آمریکایی اکسپرس یا Diners Club را به اسم راننده اصلی ، به اسامی انواع خودرو معرفی کنند. کارت شارژ باید تزئین شود. هیچ کارت شارژ اذعان نمی شود

فروشگاه / اختیارات گرفته شده در وانت

تأمین کنندگان اجاره وسایل نقلیه برای پوشاندن نفت ، فراوانی محافظت و هزینه های مختلف ، فروشگاهی را نسبت به ابتدای زمان اجاره اجاره می دهند. این موقعیت ، بسته به سازمان ثبت نام وسایل نقلیه و افزایش بیش از حد وسایل نقلیه و انتخاب گسترده آن ، متفاوت است.

با توجه به اینکه وسایل نقلیه و وسایل اضافی در حالت مشابه به صورت اجاره ای بازگردانده می شوند و مطابق با استراتژی سوخت ، در هنگام بازگشت وسیله نقلیه از تخفیف برخوردار می شوید.

تصمیم گیری در مورد وسیله نقلیه

تأمین کنندگان اجاره وسیله نقلیه نمی توانند یک مدل یا مدل خاص را تضمین کنند. اجاره نامه ها مکانی برای جمع آوری وسیله نقلیه و نه نوع خاصی از وسیله نقلیه را رزرو می کنند. وسیله نقلیه تبلیغاتی ممکن است برای یک مدل مقایسه ای گزینه پر شود یا دوباره طراحی شود.

سن راننده

سن پایه درایوها 21 یا 23 سال است که مشمول ارائه دهنده آن است. بزرگترین سن وجود ندارد.

رانندگان اضافی

ممکن است رانندگان اضافی برای رانندگی وسیله تأیید شوند. به طور کلی هزینه ای برای هر راننده اضافی وجود دارد. درایورهای اضافی باید از قبل تأیید شده و شامل یا قبل از وانت شوند.

No comments:

Post a Comment