Tuesday, March 3, 2020

موارد خاص رنت خودرو در کیش

موارد EXCLUSIONS

به شرطی که رانندگی کنید که تحت تأثیر مشروبات الکلی یا داروها رانندگی کنید ، از وسیله نقلیه اجاره به طریقی بی دقتی یا احمقانه استفاده کرده و یا شرایط مندرج در قرارداد اجاره را بشکنید ، کلیه پوشش های محافظت از مواد ، لغو و غیره از این باطل تلقی خواهد شد. شما در برابر هرگونه صدمه به وسیله نقلیه دقیقاً به عنوان از دست دادن استفاده و برخی هزینه های مرتبط دیگر ، کاملاً پاسخگو خواهید بود.

فقط رانندگان تأیید شده ثبت نام شده در قرارداد اجاره مجاز به رانندگی وسیله نقلیه اجاره ای هستند. ضرر ناشی از رانندگان تأیید نشده تأمین نشده است.

اگر خیلی مشکلی نیست توجه داشته باشید که موارد استاندارد شامل مواردی که نرخ آن را یادآوری می کنند یا خریداری شده اند ، زینت ها را پوشش ندهید ، به عنوان مثال ، لاستیک ، ضد باد ، قفل ، تاپ چرخ و غیره.

آسیب رساندن به قطعات مکانیکی ، چرخ ها ، شیشه ها ، پشت بام و زیر وسیله نقلیه با قرارگیری استاندارد ایمن نیست.

مضرات چیزهای همراه تضمین نمی شود:

فهم

داخل

باتری خالی ایمن نیست.

لاستیک های سوراخ شده ایمن نیستند.

کلیدهای گمشده با گنجاندن استاندارد ایمن نیستند.

حرکت تاکسی پس از عدم اطمینان از عدم سوء استفاده.

اتهامات با استفاده از ضمانت تضمین نمی شود.

گنجاندن ، پاداش را برای روزهایی که امکان استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای به دلیل کار تعمیر ندارد ، در صورت وقوع ضرر ، می تواند مستثنی کند.

دستیاران اورژانس

راهنمایی یک وسیله نقلیه دستیاران اضطراری محدود را ارائه می دهد. ایده آل خواهد بود اگر هنگام گرفتن وسیله نقلیه ، ظرافت ها را بررسی کنید.

به شرط اینکه تأمین کننده بخاطر خرابی یا خراب شدن نیاز به تعویض وسیله نقلیه داشته باشد ، مبلغ فراوانی دیگری نیز در فروشگاه شما ویزا به عنوان فروشگاه نگهداری می شود.

EXTRAS اختیاری

راننده اضافی / S: برای هر راننده اضافی مبلغ 25،00 یورو هزینه می شود.

POLICY FUEL: وسیله نقلیه با اندازه گیری مشخص از سوخت تهیه می شود و باید با معادل آن برگردد. در نقطه ای که ذکر شد وسیله نقلیه برای انتقال با مخزن سوخت کامل می باشد ، یک بار اضافی اعمال می شود.

هزینه خدمات مالی: 18.00 یورو

سوخت گیری هزینه خدمات: 18.00 €

صندلی کودک: در صورت تقاضا با هزینه 25 یورو در هر اجاره موجود است.

GPS: با هزینه 80 یورو برای هر اجاره ، در صورت تقاضا در دسترس است.

زنجیرهای SNOW: در صورت تقاضا با هزینه 25 یورو برای اجاره موجود است.

محدودیت های زمین

اجاره یک راه: قابل اجرا بین مناطق پس از تأیید و درک متهم استثنایی درباره 

ا مجاز است منحصر به فرد مجاز است.

محدودیت های کشتی: منحصر به فرد با درک قبلی ترسیم شده و درک متهم استثنایی از مجاز است. ایده آل خواهد بود اگر توجه داشته باشید که هیچ گونه صدمه ای به وسیله نقلیه در هنگام مسافرت با هیچ گونه حفاظتی ایجاد نمی شود.

چک کردن VEHICLE خارج / بررسی در

NO-SHOW: اگر از گرفتن وسیله نقلیه در زمان و تاریخ رزرو خود غافل شوید و یا قبل از شروع اجاره اجاره خودرو ، از عبور و مرور آن مطلع شوید ، با این کار غایب برخورد خواهید شد. به شرطی که شما نتوانید وسیله نقلیه را به دلیل نداشتن مدارک و یا به این دلیل که ویزا شما مشروع نیست ، توسط وسیله نقلیه تصدیق نکرده یا دارایی کافی برای پوشاندن فروشگاه را ندارید ، تصدیق کنید. علاوه بر این به عنوان غایب رفتار می شود.

اگر بخاطر داشته باشید که هزینه ها ممکن است اعمال شود ایده آل است.

اطلاعات پرواز: در مورد وانت های ترمینال هوا ، اساسی است که شما شماره پرواز و زمان مناسب را به ما بدهید. ما مسئولیتی در قبال اجاره بمب گذاری شده در صورت اتفاقی که شما این داده ها را نداده اید یا به موقع انجام نداده اید ، مسئولیت پذیر هستیم

OUT HOURS HOURS: هزینه هر حمل و نقل یا انواع کارخانه خارج از ساعت کاری (21:01 - 07:59) 25 دلار برای هر اداره است.

بازپرداختهای دیررس: هزینه مجازات بازگشت دیر هنگام ممکن است به شرط خاموش کردن وسیله نقلیه باشد که دیرتر از موافقت در سند اجاره خود برگردانید. اگر در هنگام تهیه وسیله نقلیه اجاره خود مشکلی ندارید ظرافت ها را با فروشنده بررسی کنید.

EXTENTIONS اجاره ای: برنامه های افزودنی فقط در صورت تقاضا در منطقه کار اجاره قابل درک هستند که زودتر از روز افتخار شما رزرو کرده است.

No comments:

Post a Comment