Tuesday, March 3, 2020

مسئولیت شرکت در مورد اجاره خودرو

. سلب مسئولیت ضمانت و محدودیت مسئولیت

در ما ظرافت های تعداد قابل توجهی از ادارات و مواردی را که در وب سایت ما ارائه می دهیم در هر صورت ، کلیه داده ها ، محتوا ، مواد ، موارد ، برنامه نویسی و اداری را که به خاطر سپرده یا در هر صورت از طریق وب سایت ما قابل دسترسی است ، بررسی و ارزیابی می کنیم. توسط فرضیه "به نظر می رسد" و "به همان اندازه در دسترس" توسط ارائه شده است. با توجه به فعالیت وب سایت ما یا دقت ، اوج ، پول یا کیفیت غیرقابل اعتماد هر یک از داده ها ، محتوا ، مطالب ، اقلام ، برنامه نویسی یا مجلات به خاطر سپرده شده یا هیچ گونه تضمینی ، صریح یا استنباطی را ایجاد نمی کند. در هر صورت از طریق وب سایت ما در دسترس شما قرار می گیرد. علی رغم این واقعیت که ما تلاشهای معقول و منطقی انجام می دهیم ، صحت ​​اطمینان را تضمین نمی کند ، و از تمام تعهدات مربوط به هرگونه اشتباه و خطای متفاوت در شناسایی داده های نشان داده شده در وب سایت ما چشم پوشی می کند ، یا به طور کامل در تعامل با یا ارائه دهندگان قرار دارد. کمی از این داده ها توسط ارائه دهندگان جداگانه ارائه شده است. صریحاً هرگونه تصویرگری را تضمین نمی کند یا تضمین می کند که وب سایت ما از عفونت ها رها می شود ، که اداره های ما به طور مداوم در دسترس خواهند بود و تعویض ها از طریق وب سایت ما امن و مسدود نخواهد شد. شما صریحاً تصدیق می کنید که استفاده شما از وب سایت ما تنها در معرض خطر شما قرار دارد.
با ارائه این خدمات ، با شما صحبت نمی کند و یا ضمانت نمی کند که ثبت نام وسیله نقلیه محتاطانه ، معقول و بدون فرصت است و برای مضرات و بدبختی هایی که ممکن است به دلیل شرکت در چنین اقدامی رخ دهد ، الزامی نیست.

به هیچ وجه در معرض هر گونه آسیب ، بدبختی ، تضمین ، آسیب یا هر گونه آسیب فوری ، فوری ، قابل تمجید ، اصلاح و اصلاح و یا آسیب های قابل توجهی از هر نوع نخواهد بود ، صرف نظر از اینکه به یک فرضیه بی دقتی ، قرارداد ، شکنجه بستگی دارد شدید یا چیز دیگری که از هرگونه استفاده از وب سایت یا ماده کشف شده در آن خارج شده یا در هر ظرفیتی در ارتباط با (من) باشد ، (ii) هرگونه ناامیدی یا به تعویق انداختن ، یا (iii) ارائه یا غیر - اعدام توسط ، متخصصان آن یا ارائه دهندگان ، از جمله ، اما محدود به آن نیست ، عدم اعدام به دلیل فصل 11 ، تجدید قوا ، بدهکاری ، تجزیه یا انحلال بدون در نظر گرفتن اینکه آیا چنین تجمعی در مورد احتمال مضرات به چنین اجتماعات اطلاع داده شده است. یا تجمع دیگری

برای تظاهرات ، اشتباهات ، نظارت ، تصویربرداری ، تضمین ، استراحت یا بی احتیاطی ارائه دهندگان یا هرگونه نزدیکی به زخم های منزل ، مرگ و میر ، صدمه به املاک یا مضرات و یا هزینه های مختلفی که از آنجا به وجود می آید ، در معرض خطر قرار نخواهد گرفت. و ارائه دهندگان ما هیچگونه تعهدی ندارند و در صورت تعویق ، عبور و یا بیش از حد رزرو به دلیل اعتصاب ، افزایش قدرت و یا دلیل دیگری در گذشته یا کنترل فوری ارائه دهنده هیچ تخفیفی ایجاد نخواهند کرد و هیچگونه تخفیفی در این زمینه ندارند. هزینه اضافی ، نظارت ، تعویق یا هدایت مجدد.

به شرط این که علی رغم حصر فوق ، در معرض خطر هر گونه بدبختی یا آسیبی است که به وجود می آید یا با هر ظرفیتی در ارتباط است با هر یک از رویدادهای ترسیم شده در محدودیت ها یا رد تعهدات فوق ، در آن نکته خطر به هیچ وجه از برجسته ترین هزینه های دولت به دست آمده توسط در مورد چنین مبادله ای یا فراتر نمی رود.

8- بازپرداخت

شما موافقت می کنید 
و متخصصان آنها را نگه دارید و آن را بازپرداخت کنید ، و هر یک از مقامات خاص ، مدیران ، کارگران و اپراتورهای آنها ، بی گناه و در برابر هر مورد ، دلیل فعالیت ، ریسک ، هزینه ، بدبختی یا درخواست ، از جمله بدون مانع قانونی قابل قبول و هزینه های حسابداری ، بیرون آمدن یا هر ظرفیتی که در رابطه با شکست این تفاهم ها ، استفاده شما از وب سایت ما ، نقض هر قانون یا امتیازات شخص دیگری است.

No comments:

Post a Comment