Tuesday, March 3, 2020

شرایط راننده مورد نظر

اطلاعات راننده

سن راننده:

سن کم راننده برای وسیله نقلیه ای که انتخاب کرده اید 25 سال است.

بزرگترین سن راننده برای وسیله نقلیه ای که انتخاب کردید 75 سال است.

هزینه راننده جوان / مسن 60،00 یورو برای هر اجاره برای رانندگان بالغ 23-24 و 75+ اعمال می شود.

اسناد مورد نیاز: شما و هر یک از رانندگان اضافی باید هنگام دریافت وسیله نقلیه ، مجوزهای رانندگی منحصر به فرد کاملاً قابل توجه و کوپن یا گزارش تأیید رزرو را ارائه دهید. در صورتی که گواهینامه رانندگی شما دارای بخش های بی شماری باشد باید هر یک از آنها را نشان دهید. همه پیش نیازها برای شما و هر رانندگان اضافی اعمال می شود.

ایده آل خواهد بود اگر توجه داشته باشید که فقط کوپنهای چاپی / تأییدهای رزرو تأیید شده اند ، رایانه های کامپیوتری نیز مورد تأیید نیستند.

احتمالاً حداقل 1 سال تمام سال مجوز رانندگی خود را حفظ نکرده اید.

از افرادی که ساکن نیستند ، مجوز رانندگی بین المللی الزامی است:

اتحادیه اروپا

نروژ ، ایسلند ، لیختن اشتاین

سوئیس

کشور متعاهد کنوانسیون وین

شما نیز باید حاضر باشید:

ویزا

تشخیص کارت اثبات کشور محل اقامت شما

اگر توجه نکنید این وظیفه شماست که تمام اسناد و مدارک مهم را در اختیار داشته باشید ، که گواهینامه رانندگی شما در مورد اجاره مورد انتظار شما دقیقاً در مورد نوع برنامه ریزی شده وسیله نقلیه اجاره ای شما دارای اهمیت است و گزارش های مربوط به حرکت را در اختیار شما قرار می دهد. . معادل در مواردی که قصد بازدید از ملل مختلف در وسیله نقلیه اجاره را دارید ، اعمال می شود. عدم توانایی شما در انجام این کار باعث می شود اجاره شما غیرقانونی شود و علاوه بر آن غایب تلقی شود و به همین ترتیب هزینه نیز به شما تعلق می گیرد.


مدت زمان تلاش: در پایان مدت زمان اجاره همزمان ، زمان 59 دقیقه را برای هیچ چیزی از جیب مجاز نمی کند و پس از آن ، مستاجر حداقل یک اجاره کل روز را متهم می کند.

جریمه های حمل و نقل: تمام جریمه هایی که به دلیل منجر به رانندگان در می آید منحصراً توسط مستاجر تصور می شود.

در دسترس بودن آرمادا: ساخت و مدل وسیله نقلیه ای که روی کوپن نشان داده شده است فقط برای مرجع است و یک وسیله نقلیه ادعا می کند که تمام اختیارات را برای جایگزین کردن آن برای گزینه دیگری ، وسیله نقلیه قابل مقایسه یا طراحی مجدد دارد. در صورت خاموش بودن وسیله نقلیه در کوپن شما در ساعت رزرو به دلیل خرابی یا خرابی غیرقابل دسترسی ، هدایت وسیله نقلیه شما را با وسیله نقلیه مقایسه ای یا طراحی مجدد می کند.

هزینه ها: کلیه نرخ ها و عوارض در حال حاضر در معرض V.A.T. در برخی از محل های کاری ، هزینه شهری 5/5 درصد به نرخ اجاره اضافه می شود.

No comments:

Post a Comment