Tuesday, March 3, 2020

ماشین

5- سن و مسئولیت استفاده از وب سایت ما
با دسترسی به وب سایت ما این را ضمانت می کنید:
که شما از سن قانونی کافی برای ایجاد تعهدات قانونی الزام آور برخوردار هستید
که تمام اطلاعات ارائه شده توسط شما به درست ، دقیق ، جاری و کامل است
اینکه شما فقط برای خود یا شخص دیگری که قانونی برای انجام آن مجاز به فعالیت هستید ، رزروهای قانونی انجام دهید و به این افراد در مورد شرایط و ضوابطی که برای رزرو آنها اعمال می شود ، اطلاع خواهید داد.
که باید از یک حساب کاربری استفاده کنید ، از اطلاعات حساب خود محافظت می کنید ، مسئول هرگونه استفاده از حساب خود هستید و مسئولیت کلیه فعالیت هایی را که در حساب شما رخ می دهد می پذیرید
6. استفاده از وب سایت ما
به شما مجوز محدود و غیر قابل انتقال برای دسترسی و استفاده شخصی و غیر تجاری از وب سایت ما مطابق با شرایط این توافق نامه اعطا می کند. علاوه بر این ، شما قبول دارید که:
با استفاده از هر "ربات" ، "عنکبوت" ، "محافظ صفحه" یا سایر ابزارهای خودکار یا هر فرآیند دستی ، به هر منظور و بدون رضایت کتبی ، به هر هدف دسترسی پیدا کنید ، مانیتور یا کپی کنید.
دخالت یا تلاش برای مداخله در کار درست وب سایت ما
هر اقدامی را که بنا به اختیار ما تحمیل کرده یا ممکن است تحمیل کند ، بار غیر منطقی را بر روی رایانه یا تجهیزات شبکه اعمال کند.
عملکرد عادی وب سایت ما را به نرم افزار وب سایت یا برنامه های برنامه نویسی رایانه ما که ممکن است آسیب برساند ، تداخل کند یا اقدام به مداخله کند ، بارگذاری یا انتقال دهید.
ارسال یا ارسال از طریق وب سایت ما از هرگونه مواد غیرقانونی ، مضر ، افتراقی ، توهین آمیز ، تهدید آمیز ، آزار دهنده ، بدنامی ، مبتذل ، نامفهوم ، ناسازگار ، نفرت انگیز ، قومی و یا در غیر این صورت اعتراض آمیز از هر نوع ، از جمله ، اما محدود به مواردی که موجب تشویق رفتار می شود. این یک عمل جرم محسوب می شود ، مسئولیت مدنی را ایجاد می کند ، حقوق دیگران را نقض می کند ، یا در غیر این صورت هرگونه قوانین محلی ، ملی یا بین المللی را نقض می کند.
محدودیت های موجود در هر یک از عناوین صفحه یا پرونده محرومیت موتور جستجو در وب سایت ما را نقض کنید یا اقدامات دیگر را برای جلوگیری یا محدود کردن دسترسی به وب سایت ما دور بزنید یا دور بزنید.
اطلاعات غلط یا گمراه کننده را در وب سایت ما ارسال کنید
تبلیغ ، فروش و یا دلالت بر اینکه از طریق استفاده از وب سایت ما خدمات یا محصولات شما را تأیید می کند
ترجمه به هر زبان یا زبان رایانه ای ، مهندس معکوس یا ایجاد آثار مشتق شده از ، محتوا یا هر بخشی از وب سایت ما
ممکن است بنا به صلاحدید ما ، در هر زمان و بدون اطلاع یا مسئولیت ، دسترسی شما به وب سایت ما را متوقف کند ، فسخ یا محدود کند.

No comments:

Post a Comment