Tuesday, March 3, 2020

حریم خصوصی اجاره

امنیت

اگر با توجه به محرمانه کردن اطلاعات مربوط به حفظ حریم خصوصی ، شرایطی را که در این مطلب به آن پیوسته اید ، برای فهم شیوه های ما خیلی مشکل نیست. شما با استفاده از داده های شخصی خود مطابق با شرایط و دلایل مندرج در سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت می کنید.

10. رزرو ، اصلاحیه و لغو مطالبات

پس از ارائه تقاضای رزرو خود ، را به منظور تشویق رزرو ، به نفع خود ، تأیید می کنید تا دوره های اقساطی از اقساط را با ارائه دهندگان و سایر ارائه دهندگان مرتبط همراه کنید. شما موافقت می کنید که اقساط را با استفاده از انتقال بانکی یا فروشگاه مستقیم به ترازنامه مالی انجام دهید یا موافقت می کنید که شما توسط یا ارائه دهندگان مبلغ تعیین شده شارژ شود.

با رزرو یک نقطه در ارائه دهندگان ، شما رویکرد مهم خراش ، تغییر و عدم نشان دادن ارائه دهندگان و هرگونه شرایط و شرایط اضافی ارائه دهندگان را تأیید و رضایت می دهید. ارائه شده و همچنین موارد ارائه شده ، این شرایط و ضوابط را می توان از ارائه دهندگان قابل اجرا بدست آورد.

در حالی که ما برای تضمین دقت و دسترسی به عقب خم شده ایم ، ممکن است در حال حاضر چند اشتباه رخ دهد و ما تمام اختیارات خود را برای رسیدگی یا تغییر رزرو حفظ می کنیم. وقتی به چنین مواردی توجه داشته باشیم ، تمام تلاشهای معقول را برای شما را در مدت 2 روز کاری مطرح خواهیم کرد. در صورت اصلاح ارزش برای رزرو ، ما این فرصت را به شما پیشنهاد می دهیم که رزرو خود را با هزینه مناسب انجام دهید یا به جایگزین شما ، رزرو خود را بدون مجازات رها خواهیم کرد. این امتیاز در مورد تأیید بودن رزرو و همچنین اقساطی مورد نظر صدق می کند.

به مناسبت غیرممکن است که ارائه دهندگان رزرو شما را لغو کرده یا پیشرفت های چشمگیری را در رزرو خود به وجود آورند ، ما تمام تلاش های معقول را برای ترغیب شما به محض اجازه زمان انجام خواهیم داد. اگر ارائه دهندگان نتوانند رزرو شما را برآورده کنند ، تصمیم می گیرید تحمل گزینه دیگری را ارائه دهید یا رزرو خود را با تخفیف کامل از کلیه هزینه های پرداخت شده رها کنید.

هیچ هزینه ای برای تغییر یا رها کردن رزرو قبلی خود در وانت ندارید. اگر شما یک رزرو را رها کنید ما شما را کاملاً تخفیف خواهیم داد. به هر صورت ممکن است ، توصیه می شود قبل از وانت یک قیمت خود را از رها کردن یا تغییر دادن رزرو خود غافل کنید؟ بدون هزینه نمایش؟ برابر با یا 2 روز اجاره اعمال می شود. [کلیه تغییرات تاریخ و بازنگری ها به دسترسی ارائه دهندگان ما بستگی دارد و نمی تواند از انجام هر درخواست تغییر اطمینان حاصل کند.]

به این مناسبت که در برنامه زمانی برای مجموعه ای از لیست های خود ظاهر نشده اید ، باید قبل از شروع به کار برای جلوگیری از از بین بردن رزرو خود ، تغییرات رزرو را با ارائه دهندگان تأیید کنید.

11. عمومی

این قوانین و مقررات طبق قوانین جمهوری آفریقای جنوبی اجرا می شوند. بنابراین شما با توجه به هرگونه بحث و گفتگو از هر نوع بحث و گفتگو در مورد شما و ، با بخش انتخاب دادگاه های آفریقای جنوبی موافقت می کنید.

شما موافقت می کنید که به دلیل این توافق نامه یا استفاده از وب سایت ما هیچ تلاشی مشترک ، انجمن ، دفتر یا روابط تجاری میان شما و وجود ندارد. این درک (و برخی اصطلاحات و شرایط دیگر که در این مقاله به آنها اشاره شده است) شامل کل درک بین مجامع با توجه به موضوع مورد بحث است. در صورتی که هر قطعه از این توافق نامه به عنوان نامعتبر ، باطل یا تحت هر شرایطی غیرقابل اجرا تلقی شود ، این شرط از اعتبار قابل توجهی برخوردار خواهد شد و تاثیری بر مشروعیت و اجرای هر شرط باقیمانده نخواهد داشت. هر زمان که حق ما برای حمایت از این تفاهم را بعدا از دست ندهد ، ناامید یا به تعویق انداختن ما در تأیید هرگونه توافق این درک است.

No comments:

Post a Comment